Veelgestelde vragen (FAQ)

Waarom zou ik een account aanmaken?

Het is makkelijk wanneer je bij het bestellen een account aanmaakt. De gegevens onthouden we bij jouw volgende bestelling en je kunt je bestelgeschiedenis inzien. We kunnen op deze manier jou ook op de hoogte houden van alle ins en outs betreft Prettykid. Denk hierbij aan kortingscodes, toffe acties, de laatste fashion updates en de nieuwste items.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je emailadres in waarmee je je hebt geregistreerd bij ons. In een ogenblik zul je jouw inloggegevens ontvangen in je inbox. Hiermee kun je weer een nieuw wachtwoord aanmaken en gebruik maken van je account.

Mijn gegevens zijn veranderd, hoe wijzig ik dit?

Wanneer je ingelogd bent, kun je klikken op mijn ‘Mijn account’. Hier staan al jouw gegevens die aan te passen zijn. Voor een eenmalige wijziging in het afleveradres, kun je dit aangeven op het moment van bestellen.

Het item dat ik graag wilde hebben is niet op voorraad, wat nu?

Allereerst onze excuses hiervoor. Als beginnende webshop is onze voorraad nog niet super groot of zijn er bepaalde artikelen die snel verkocht werden. Je kunt je dan inschrijven voor een ‘restock alert’ bij het betreffende item. Je selecteert de maat waarin je het artikel wilt ontvangen en je kunt dan in de verschenen kolom je emailadres invullen. Wanneer het item dan weer is aangevuld krijg je van ons automatisch een mailtje! Je kunt ons natuurlijk ook altijd mailen op info@prettykid.nl met jouw vragen of een Whatsapp berichtje sturen op 0625585610. We staan graag voor je klaar!

Hoe kan ik bestellen?

Nadat je je item(s) hebt geselecteerd in de juiste maat en hebt toegevoegd aan je winkelmandje, kun je door naar het afronden van jouw bestelling. Je klikt op het winkelmandje en je controleert deze. Vervolgens klik je, nadat de gegevens zijn ingevuld, op de jouw gewenste betaalmethode en rond de bestelling af. Nu kun je lekker onderuit zakken en gaan wij aan de slag voor jou!

Hoe moet ik een item retourneren of ruilen?

Bij je bestelling ontvang je ook een retourformulier. Op dit formulier staan duidelijk alle stappen vermeld wat betreft de benodigde gegevens die ingevuld moeten worden.  Daarnaast kunt u onderaan onze website tevens het kopje “ruilen/retourneren” vinden, en hier kunt u ook het retourformulier downloaden. Indien u een item wenst te ruilen, sturen wij u deze kosteloos toe na het ontvangen van de retouritems. De retourkosten zijn voor de consument. Wij hanteren een retourbeleid van maar liefst 30 dagen! Zo heb je voldoende tijd om goed over je item na te denken. Jouw ervaring staat bij ons op nummer 1. Heb je verder nog vragen of onduidelijkheden? Mail dan naar info@prettykid.nl of stuur een Whatsapp bericht naar 06-25585610.

 

Begin met typen en druk op enter om te zoeken

Shopping Cart

Geen producten in je winkelmand.